مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 20:302023-09-14سياسي

تامین اعتبار تملک باغ حدفاصل میدان «بسیج و ارتش» در اردبیل


شهردار اردبیل از تامین اعتبار تملک باغ حدفاصل میدان بسیج و ارتش خبر داد و گفت: این باغ در قالب باغ مشاهیر بدون تغییر کاربری تحویل شهروندان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر با آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: شهرداری اردبیل اعتبار لازم جهت تملک باغ حدفاصل میدان بسیج و ارتش را تامین کرده و تلاش ما بازگشایی باغ بدون تغییر کاربری در قالب باغ مشاهیر است.

وی با اشاره به بلاتکلیفی 9 ساله ی طرح تفصیلی شهر اردبیل، افزود: این طرح که یکی از نیازمندی های اردبیل بود طی مدت 2 سال انجام شد، طرح با اولویت مناطق محروم، جمعیت، کاربری عمومی و فضای سبز و آموزشی تهیه شده است.

شهرداری مجوزی برای ساخت وساز اطراف شورابیل صادر نمی کند شهردار اردبیل اضافه کرد: هیچ گونه مجوزی برای ساخت وساز در اطراف شورابیل قابل قبول نبوده و شهرداری مجوز ساخت ساز را نخواهد داد.

صفری با اشاره به افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل طی سال گذشته، افزود: با تصویب شورای اسلامی شهر اردبیل 25 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و تقویت اتاق کنترل ترافیک در نظر گرفته شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار تملک باغ حدفاصل میدان «بسیج و ارتش» در اردبیل

تامین اعتبار تملک باغ حدفاصل میدان «بسیج و ارتش» در اردبیل