مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-24اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 84 طرح همزمان با هفته دولت در تایباد


همزمان با هفته دولت 84 طرح عمرانی در حوزه های مختلف در این شهرستان مرزی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، مهدی دونده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 84 طرح عمرانی در شهرستان مرزی تایباد افتتاح و کلنگ زنی می شود که این تعداد 76 طرح مورد بهره برداری و افتتاح و هشت طرح مورد کلنگ زنی قرار می گیرد.

فرماندار تایباد افزود: این طرح های عمرانی در مجموع سه هزار و 942 میلیارد تومان اعتبار دارند که 446 میلیارد تومان مربوط به طرح های افتتاحی و مابقی مربوط به طرح های کلنگ زنی است.

وی ادامه داد: اعتبار طرح های امسال نسبت به هفته دولت پارسال 240 درصد افزایش داشته است و عمده طرح ها نیز در حوزه صنعت، معدن، مسکن، راه، مدارس، برق رسانی، تربیت بدنی، آبرسانی، گردشگری، فرهنگ و هنر، امنیتی و کارآفرینی هستند.

دونده بیان کرد: مهمترین این طرح ها شامل کلنگ زنی سایت 43 هکتاری نهضت ملی مسکن، افتتاح کارخانه تولید گاز کربنیک مایع، افتتاح و کلنگ زنی مدارس، کلنگ زنی کارخانه تولید کنسانتره آهن، افتتاح سالن های چند منظوره در روستاها و بهره برداری از طرح های عمرانی شهرداری ها می شوند.

فرماندار تایباد تصریح کرد: تکمیل فاضلاب شهری تایباد با 120 کیلومتر خط توزیع، 15 هزار مشترک و تصفیه خانه یکی از مطالبات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 84 طرح همزمان با هفته دولت در تایباد

افتتاح و کلنگ زنی 84 طرح همزمان با هفته دولت در تایباد