مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-25دانش

زمان دریافت کد سابقه تحصیلی برای ثبت نام دوره های بدون آزمون اعلام شد


اطلاعیه اعلام زمان دریافت کد 19 رقمی سابقه تحصیلی برای ثبت نام در رشته های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و دوره های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی مهر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به اطلاع متقاضیان ثبت نام در رشته های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و دوره های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی مهر ماه سال 1402 می رساند، درخصوص دریافت کد 19 رقمی سابقه تحصیلی از پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.

medu.

ir لازم است به مواردی توجه کنند.

1- در صورتی که قبلاً کد 19 رقمی سابقه تحصیلی را دریافت کرده اید، می توانید با همان کد برای ثبت نام در پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری و همچنین در دوره های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی مهر ماه سال 1402 اقدام کنید.

2- چنانچه کد 19 رقمی سابقه تحصیلی را در اختیار ندارید، با توجه به به روزرسانی سامانهٔ وزارت آموزش و پرورش، می توانید از روز یکشنبه به تاریخ پنجم شهریورماه به سامانهٔ مربوط به آدرس my.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان دریافت کد سابقه تحصیلی برای ثبت نام دوره های بدون آزمون اعلام شد

زمان دریافت کد سابقه تحصیلی برای ثبت نام دوره های بدون آزمون اعلام شد