مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-23سياسي

پژوهشگاه رویان، مصداق بارز پیشرفت علمی کشور است


مباحثی که در بحث ناباروری توسط پژوهشگاه رویان در این نهاد انقلابی در جریان است یکی از بارزترین مصادیق پیشرفت علمی کشور  است که مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفته و این برای جهاد دانشگاهی افتخار بزرگ و موید ضرورت و موفقیت پیشرفت .

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: مباحثی که در بحث ناباروری توسط پژوهشگاه رویان در این نهاد انقلابی در جریان است یکی از بارزترین مصادیق پیشرفت علمی کشور  است که مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفته و این برای جهاد دانشگاهی افتخار بزرگ و موید ضرورت و موفقیت پیشرفت مجموعه دانشگاه بعد از انقلاب است.

  محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه یکم شهریور 1402 در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: دولت سیزدهم و اعضای هیئت دولت بیگانه با مفاهیم مرتبط با جهاد دانشگاهی نیستند و شناخت ما نیز از جهاد دانشگاهی، مجموعه ای فعال، پویا، جوان و نخبه پرور است.

وی با بیان اینکه، فعالیت های جهادی، این نهاد در حوزه های علمی، تحقیقاتی و اثرگذاری پیشرفت علمی کشور در شرایط زیستی امروز الگو و نشانه شده است، افزود: مباحثی که در بحث ناباروری توسط پژوهشگاه رویان در این نهاد انقلابی در جریان است یکی از بارزترین مصادیق پیشرفت علمی کشور است که مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفته و این برای جهاد دانشگاهی افتخار بزرگ و موید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه رویان، مصداق بارز پیشرفت علمی کشور است

پژوهشگاه رویان، مصداق بارز پیشرفت علمی کشور است