مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-06حوادث

سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه نجف


مسافران پرواز 6636 هواپیمایی آتا از مبدا نجف به تهران در شب اربعین مجبور به تحمل ساعت ها انتظار در فرودگاه نجف برای بازگشت به تهران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مسافر پرواز 6636 نجف-تهران هواپیمایی آتا که روز گذشته مجبور به تحمل ساعت ها تاخیر در فرودگاه نجف برای بازگشت به تهران شد، در تماس با خبرگزاری ایرنا گفت: از ساعت 4 بعدظهر روز گذشته در فرودگاه نجف حاضر شدیم تا برای پرواز ساعت 7 شب هواپیمایی آتا به مقصد تهران آماده باشیم اما این پرواز با تاخیر طولانی انجام شد و در مدت زمان تاخیر نماینده آتا در فرودگاه نجف حاضر نبود و پاسخی هم برای مسافران نداشتند.

وی با اعلام اینکه تا ساعت 23 شب گذشته به وقت نجف حتی تلفن های شرکت آتا هم پاسخ مسافران را نداد، گفت: در شب اربعین مسافران خسته از پیاده روی اربعین در فرودگاه نجف سرگردان بودند و بدتر اینکه 2 بار با وعده پرواز ما را سوار هواپیما کرده و مجدد پیاده کردند.

این مسافر به خبرگزاری ایرنا می گوید: نهایتا بعد از 2 بار مسافرگیری نافرجام، پرواز انجام و ساعت 2 صبح در فرودگاه امام به زمین نشست اما مسافران تا ساعت ها به نشانه اعتراض از هواپیما پیاده نشدند و همچنان کسی پاسخگو نبود.

به گفته این مسافر بعد از مشارکت فرودگاه برای راضی شدن مسافران به خروج از هواپیما، در تماس یکی از مدیران هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه نجف

سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه نجف