مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-17اقتصادي

احداث، تکمیل و تجهیز 80 پروژه آموزشی در گلستان


احداث و تکمیل و تجهیز 80 پروژه آموزشی و ورزشی با 440 کلاس درس و 68 هزار متر مربع مساحت با اعتبار 550 میلیارد تومان اقداماتی بوده که در حوزه نوسازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، دکتر علی محمد زنگانه در مراسم متمرکز افتتاح پروژه های آموزش و پرورش که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ما برای توسعه استان برنامه داریم و بر اساس این برنامه به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: اینکه می بینیم بسیاری از پروژه های زیرساختی در استان با سرعت در حال پیشرفت است، نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به استان گلستان است.

استاندار گلستان تاکید کرد: در دو سال آخر دولت محترم دوازدهم مجموع تملک دارایی استان گلستان نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان بوده اما در دو سال نخست دولت سیزدهم به بیش از 16 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

زنگانه بیان کرد: از یک هزار و 200 پروژه نیمه تمام در استان گلستان با تلاش دولت سیزدهم به زیر 800 پروژه رسیده که در نتیجه در برخی از حوزه ها که عقب ماندگی زیرساختی شدیدی داشتیم به شرایط مطلوبی رسیدیم.

افتتاح 2600 میلیارد تومان پروژه زیرساختی برق با حضور رییس جمهور وی اضافه کرد: 6 هزار و 300 میلیارد تومان در حوزه تامین برق در استان تعریف کردیم که این ظرفیت ها از محل اعتبارات تملک دارایی و از محل اعتبارات درآمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث، تکمیل و تجهیز 80 پروژه آموزشی در گلستان

احداث، تکمیل و تجهیز 80 پروژه آموزشی در گلستان