مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-27حوادث

دستگیری عامل 300 فقره سرقت لوازم خودرو


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل 300 فقره سرقت محتویات داخل خودرو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری موتورسواری که با پرسه زنی در سطح شهر مرتکب 300 فقره سرقت محتویات داخل خودرو شده بود، خبرداد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با وقوع چند فقره سرقت مشابه محتویات داخل خودرو در سطح شهر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تجمیع پرونده های مشابه کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی به دست آوردند که موتورسواری با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پالس در ساعات پایانی شب با خم کردن درب خودروها اقدام به سرقت ضبط و باند و سایر اموال با ارزش مالباختگان کرده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان با بررسی های تخصصی خود هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و در یک عملیات پلیسی پس از هماهنگی قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد فراوانی اموال مسروقه از قبیل باند، ضبط و آمپلی فایر کشف شد و متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به 300 فقره سرقت مشابه در سطح شهر تهران اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل 300 فقره سرقت لوازم خودرو

دستگیری عامل 300 فقره سرقت لوازم خودرو