مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-27پزشكي

پیشگیری و درمان بیماری های ویروسی تنفسی زائرین اربعین با یک محصول دانش بنیان


پژوهشگران یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید اسپری بینی شده اند که مهم ترین ویژگی این محصول، پیشگیری و درمان بیماری های ویروسی تنفسی از جمله سرماخوردگی و آنفلوآنزا است که احتمال ابتلا به این بیماری ها در مسیر پیاده روی اربعین به دلیل کثرت جمعیت زائرین وجود دارد.

- پژوهشگران یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید اسپری بینی شده اند که مهم ترین ویژگی این محصول، پیشگیری و درمان بیماری های ویروسی تنفسی از جمله سرماخوردگی و آنفلوآنزا است که احتمال ابتلا به این بیماری ها در مسیر پیاده روی اربعین به دلیل کثرت جمعیت زائرین وجود دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی روحی رازلیقی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره این محصول گفت: اسپری بینی کُلدانیز در پیشگیری و درمان بیماری های ویروسی به خصوص سرماخوردگی، حفظ رطوبت مجاری بینی، جلوگیری از آلرژی، رینیت آلرژیک و درمان آبریزش بینی کاربرد دارد.

وی تأکید کرد: مهم ترین ویژگی این محصول، پیشگیری و درمان بیماری های ویروسی تنفسی از جمله سرماخوردگی و آنفلوآنزا است که احتمال ابتلا به این بیماری ها در مسیر پیاده روی اربعین به دلیل کثرت جمعیت زائرین وجود دارد.

روحی خاطر نشان کرد: این محصول کاملا طبیعی بوده و فاقد هرگونه عوارض جانبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری و درمان بیماری های ویروسی تنفسی زائرین اربعین با یک محصول دانش بنیان

پیشگیری و درمان بیماری های ویروسی تنفسی زائرین اربعین با یک محصول دانش بنیان