مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-25سياسي

ضرورت تبیین اقدامات دولت در زمینه عمران و آبادانی در مازندران


نماینده ولی فقیه در استان مازندران هفته دولت را مناسبت مهمی برای ارزیابی عملکرد مدیران و مسئولان دانست و گفت: دولت فعالیت های خوبی را در حوزه عمران و آبادانی در سطح کشور و استان مازندران رقم زده است امیدواریم این اقدامات خوب دولت به درستی تبیین شود.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در استان مازندران هفته دولت را مناسبت مهمی برای ارزیابی عملکرد مدیران و مسئولان دانست و گفت: دولت فعالیت های خوبی را در حوزه عمران و آبادانی در سطح کشور و استان مازندران رقم زده است امیدواریم این اقدامات خوب دولت به درستی تبیین شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری با اشاره به اهمیت تقوا اظهار کرد: داشتن تقوا موجب گشایش برکت از آسمان و زمین می شود.

وی با اشاره به اینکه تقوا بی ولایت امکان پذیر نیست، افزود: کسی که امام و حجت خدا را قبول نداشته باشد هرچه هم عبادت کند تقوا نخواهد داشت و خداوند به واسطه این دو کلید بن بست ها را می گشاید.

خطیب جمعه ساری با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از آنها به عنوان انسان های ساده، سالم و مخلص یاد کرد و گفت: اگر شهید رجایی، باهنر و شهید سلیمانی رفتند اما دنیای ارزش و قداست و پاکی بجا مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین اقدامات دولت در زمینه عمران و آبادانی در مازندران

ضرورت تبیین اقدامات دولت در زمینه عمران و آبادانی در مازندران