مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-04اجتماعي

بازگشت 2 هزار زائران اربعین به خراسان جنوبی


مسوول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: 2 هزار زائر اربعین حسینی تا کنون به استان بازگشته اند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ این روزها با این که عده ای بسیاری هنوز در راه رفتن به کربلا و حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی هستند، عده ای نیز میانه راهند و برخی هم چون زودتر رفته اند اکنون در حال بازگشت به وطن و شهر و دیار خویش اند.

اما آن طور که یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس به این رسانه پیام داد گویا در پایانه برکت مرز مهران منتظر اتوبوس بوده تا از مهران به خراسان جنوبی برگردد اما هیچ اتوبوسی نبوده و علاوه بر او بقیه زئران هم بلاتکلیف بودند به طوری برخی با اتوبوس های دیگر استان ها رفته اند.

در پیامی که این مخاطب برای خبرگزاری فارس ارسال کرده آمده است: برای همه استان ها جایگاه اتوبوس مشخص شده بود.

متاسفانه استان ما با اینکه جایگاه داشت ولی هیچ اتوبوسی نداشت تا زائران خراسان جنوبی رو جابجا کند برا همین زائران بلاتکلیف بودند و با اتوبوس استان های دیگر می رفتند.

خبرنگار فارس پیگیری این موضوع از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی شد، خسروی، مسوول روابط عمومی این اداره کل نیز با کمال تعجب گفت : امکان ندارد اتوبوسی در پایانه مرزی مهران از خراسان جنوبی نباشد اگر این طور بود چطو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 2 هزار زائران اربعین به خراسان جنوبی

بازگشت 2 هزار زائران اربعین به خراسان جنوبی