مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-19اقتصادي

کاهش محسوس مقرری بگیران بیمه بیکاری در قم


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: جزء نخستین استان هایی هستیم که مقرری بگیران بیمه بیکاری ما بسیار کاهش یافته و طبق آمار 1192 نفر در استان مقرری بگیر بیمه بیکاری داریم که حتی نسبت به سال گذشته نیز کاهش محسوسی داشته است.

- ایسنا/قم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: جزء نخستین استان هایی هستیم که مقرری بگیران بیمه بیکاری ما بسیار کاهش یافته و طبق آمار 1192 نفر در استان مقرری بگیر بیمه بیکاری داریم که حتی نسبت به سال گذشته نیز کاهش محسوسی داشته است.

وحید وزیری راد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اداره بیمه بیکاری، عنوان کرد: پیش بینی مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان قم حدود 4 هزار نفر است که با تلاش های صورت گرفته می توان گفت جزء نخستین استان هایی هستیم که مقرری بگیران بیمه بیکاری ما بسیار کاهش یافته و طبق آمار 1192 نفر در استان مقرری بگیر بیمه بیکاری داریم که حتی نسبت به سال گذشته نیز کاهش محسوسی داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در خصوص آخرین وضعیت پیگیری امور اشتغال در این اداره کل، عنوان کرد: عملکرد حوزه معاونت اشتغال و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی قم دولت در سال قبل تعهد اشتغال 1 میلیون فرصت شغلی را برای کشور در نظر گرفت که سهم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس مقرری بگیران بیمه بیکاری در قم

کاهش محسوس مقرری بگیران بیمه بیکاری در قم