مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-29سياسي

الحاق 4 دستگاه ماشین آلات سنگین به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف


در ششمین روز از هفته دولت، آیین الحاق 4 دستگاه ماشین آلات جدید با حضور فرماندار شهرستان خواف و جمعی از مسوولین محلی و شهرستانی در محل راهداری و حمل و نقل جاده ای این اداره برگزار گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در مراسم الحاق 4 دستگاه ماشین آلات سنگین به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف با اشاره به ضرورت الحاق و بازسازی ماشین آلات راهداری و حفظ توان آنها به عنوان یک سرمایه ملی، بر آمادگی تحهیزات راهداری در فصول سال تاکید و اظهار کرد: فن نگهداری صحیح و تعمیرات به موقع آنها در آمادگی ماشین آلات راهداری در تمام فصول سال به ویژه در راهداری زمستانی نقش موثری خواهد داشت.

 علی جعفرنیاسدهی بیان کرد: برای خرید و نوسازی ناوگان موصوف، بیش از 40 میلیارد تومان از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و حقوق دولتی معادن تامین اعتبار گردید.

فرماندار شهرستان خواف نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف خاطر کرد: هیچ جامعه ای به تعالی نمی رسد مگر آن که از زیرساخت های خوبی برخوردار باشد، لذا خرید و نوسازی ماشین آلات از اقدامات شاخص این اداره در حوزه راهداری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 4 دستگاه ماشین آلات سنگین به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف

الحاق 4 دستگاه ماشین آلات سنگین به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف