مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-26فرهنگي

تازه ترین کتاب نوازنده ایرانی عرضه جهانی شد/ پژوهشی درباره ویولا


امیرحسین طایی از نوازندگان و خوانندگان حوزه موسیقی در تازه ترین فعالیت پژوهشی خود کتاب «کنسرتوهای مشهور ویولا» را در قالب یک اثر بین المللی منتشر کرد.

- امیرحسین طایی از نوازندگان و خوانندگان حوزه موسیقی در تازه ترین فعالیت پژوهشی خود کتاب کنسرتوهای مشهور ویولا را در قالب یک اثر بین المللی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیرحسین طایی نوازنده ویولا و خواننده موسیقی ایرانی، کتابی با عنوان Famous Viola Concertos به معنای کنسرتوهای مشهور ویولا به بازار عرضه کرده است.

این کتاب یکی از معدود آثار در زمینه ساز ویولا از یک هنرمند ایرانی بوده که در بازار موسیقی جهانی منتشر شده است.

طایی در این کتاب به جمع آوری و ارائه چندین کنسرتوی برجسته برای ساز ویولا پرداخته است که از جمله این کنسرتوها می توان به Concerto in E Minor, Oskar Reiding Viola Concerto و Friendrich Seitz و دیگر آثار معتبر اشاره کرد که برای ساز ویولا از سطح مقدماتی تا متوسط بازنویسی و انتقال داده شده است.

طایی با اشاره به ضرورت انتشار این کتاب گفت: بعد از سال ها تدریس در زمینه ساز ویولا، کمبود کتابی برای ساز ویولا احساس می شد، به دلیل اینکه رپرتوارهایی که برای ساز ویولا در سطح بین المللی وجود دارد از سطوح متوسط به بالا و به صورت مجموعه و البته بدون طبقه بندی بوده و برای سطوح ابتدایی و متوسط تقریبا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین کتاب نوازنده ایرانی عرضه جهانی شد/ پژوهشی درباره ویولا

تازه ترین کتاب نوازنده ایرانی عرضه جهانی شد/ پژوهشی درباره ویولا