مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 00:152023-09-11سياسي

در اولین همایش شوراهای فرهنگ عمومی جنوب کرمان چه گذشت؟


در اولین همایش شوراهای فرهنگ عمومی جنوب کرمان، احیای خرده فرهنگ های بومی به عنوان یک رسالت مورد تاکید قرار گرفت و از نامگذاری روز جنوب کرمان به مناسبت سالروز تبعید رهبر انقلاب به جیرفت سخن به میان آمد که به زودی اجرا می شود.

- ایسنا/کرمان در اولین همایش شوراهای فرهنگ عمومی جنوب کرمان، احیای خرده فرهنگ های بومی به عنوان یک رسالت مورد تاکید قرار گرفت و از نامگذاری روز جنوب کرمان به مناسبت سالروز تبعید رهبر انقلاب به جیرفت سخن به میان آمد که به زودی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان 20 شهریورماه در این همایش یکی از رسالت های شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان را احیای خرده فرهنگ های بومی دانست و افزود: جنوب کرمان دارای یک پیشینه تاریخی است و تمدن این منطقه بیش از 5000 سال قدمت دارد و به دنبال اجرای برنامه های فرهنگی در راستای معرفی این فرهنگ و تمدن کهن هستیم.

حجت الاسلام سیداحمد حسینی از اهتمام ویژ نسبت به اولویت هایی که شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین کرده، خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت شورای فرهنگ عمومی، در بحث کلان شهرستان های جنوبی، مواردی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار قرار می دهد و جلساتی به طور فصلی پیرامون این مباحث برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اولین همایش شوراهای فرهنگ عمومی جنوب کرمان چه گذشت؟

در اولین همایش شوراهای فرهنگ عمومی جنوب کرمان چه گذشت؟