مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-01سياسي

صدیقی: اربعین اولین جوانه پیروزی خون بر شمشیر بود


خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: اربعین در سال های اخیر به یک پدیده الهی تبدیل شده و مانند اصل انقلاب و حوادثی که در طول این سال ها رخ داد هم محاسبات علمی دشمن را برهم زد و هم ما دست خدا را در آن دیدیم.

- خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: اربعین در سال های اخیر به یک پدیده الهی تبدیل شده و مانند اصل انقلاب و حوادثی که در طول این سال ها رخ داد هم محاسبات علمی دشمن را برهم زد و هم ما دست خدا را در آن دیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه عبادی نماز جمعه این هفته تهران با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی بیان کرد: سه سنگر باید مورد توجه قرار گیرد؛ سنگر اول در مقابله با فتنه است.

همواره باید در سنگر پیشگیری و دفع فتنه بود سنگر دوم تقوا از آتش است.

علاوه بر تامین معیشت خانواده و بهداشت بدن خانواده باید به تقوا از آتش نیز توجه شود.

خانواده هایی که دختران فریب خورده ای دارند و یا زنان غافل دارند که امروز به بیگانه پرستی و شیطان پرستی و هوا پرستی روی آورده و از پوشش شرافتمندانه بانوان دینی بیرون آمده و خودنمایی می نمایند و خودشان را در معرض هوس بازان و دزدان ناموس قرار می دهند، باید پدران و مادران و بزرگترهای آنها آگاه بوده و این افراد فریب خورده را از این خطر جدی که هم دنیا و هم آخرت آنها را تهدید می کند نجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدیقی: اربعین اولین جوانه پیروزی خون بر شمشیر بود

صدیقی: اربعین اولین جوانه پیروزی خون بر شمشیر بود