مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-29سياسي

رزمایش عظیم اربعین حسینی جلوه ای از اقتدار امت اسلام است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اربعین حسینی به عنوان یک رزمایش عظیم دینی، مذهبی و فرهنگی نمایش اقتدار جهان اسلام و تجلی وحدت امت اسلام است و عشق به امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) مسلمانان زیادی را در سراسر جهان گرد هم می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی فرمانده در جریان بازدید از فعالیت مواکب شهر اراک با تقدیر از اقدامات موکب ها و خادمین در راستای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین حسینی به عنوان یک رزمایش عظیم دینی، مذهبی و فرهنگی نمایش اقتدار جهان اسلام و تجلی وحدت امت اسلام است و عشق به امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) مسلمانان زیادی را در سراسر جهان گرد هم می آورد.

وی افزود: همایش عظیم اربعین حسینی نشان از این دارد که امام حسین(ع) و مکتب عاشورا یک حقیقت همیشه زنده و جاری است که از مرز زمان و مکان عبور کرده و این شور و اشتیاق حسینی ریشه ظلم و استکبار جهانی را از بین خواهد برد و امروز این رویداد تأثیرگذار عبادی، سیاسی و فرهنگی به یک برنامه انسان ساز تبدیل شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه اربعین حسینی ضامن بقای مکتب عاشورا است، گفت: یکی از مهمترین پیامدهای قیام عاشورا احیای ارزش های اسلامی است و اربعین حسینی با طنین ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش عظیم اربعین حسینی جلوه ای از اقتدار امت اسلام است

رزمایش عظیم اربعین حسینی جلوه ای از اقتدار امت اسلام است