مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-28دانش

پاسخ به تمام سؤالات درباره جذب اعضای هیأت علمی


رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تمام جزییات مربوط به جذب اعضای هیأت علمی را تشریح کرد.

- محمد خلج امیرحسینی رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با فراخوان جذب اعضای هیأت علمی گفت: به لطف خدا پس از وقفه ای که ایجاد شده بود فراخوان سال 1402 برای جذب اعضای هیأت علمی در مؤسسات آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی از شنبه 4 شهریورماه آغاز شد و تا شنبه 16 شهریورماه ادامه می یابد.

وی افزود: طبق مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی تنها مسیر جذب اعضای هیأت علمی شرکت در فراخوان های سالیانه است که از طریق مرکز جذب وزارت علوم اعلام می شود و مسیر دیگری نداریم.

خلج امیرحسینی با بیان اینکه البته یک مسیر خاصی هم اخیرا ایجاد شده که برای جذب نخبگان مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در نگهداشت و تکریم نخبگان کشور، مصوبه ای داریم که افراد حائز شرایط در طرح شهید شهریاری می توانند با مراجعه به بنیاد ملی نخبگان در صورت صلاحدید این بنیاد جذب هیأت علمی شوند.

* مواردی که برای اولین بار در فراخوان امسال اجرا می شود وی با اشاره به مزایای فراخوان جذب اعضای هیأت علمی عنوان کرد: فراخوان امسال بسیار رقابتی خواهد بود، اول اینکه حداکثر سن امسال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به تمام سؤالات درباره جذب اعضای هیأت علمی

پاسخ به تمام سؤالات درباره جذب اعضای هیأت علمی