مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-02سياسي

بانکداری اسلامی باید اجرایی شود


امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه بانکداری اسلامی باید اجرایی شود، گفت: بانکداری بر اسلامی بودن تاکید شده و امروز باید بر اساس موازین شرعی وام داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احسان ترکاشوند ظهر جمعه در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: امروز در عصر حضور مأمور هستیم سرباز عصر خودمان و در عصر غیبت سرباز امام زمان (عج) باشیم.

وی با اشاره به اینکه همزمان با ایام اربعین حسینی شاهد برپایی موکب های خدمت رسانی به زائران هستیم، افزود: در شهرستان ملایر نیز موکب های خدمت رسانی به زائران برپا شده و در کربلا یک موکب برون مرزی در کربلا با نام مقدس بقیه الله (عج) برپا شده که از کمک ها و نذورات مردمی در کمک به موکب ها تقدیر می کنیم.

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه این توفیقی است که مردم ملایر در مسیر زائران اربعین قرار دارند و به اندازه توان خود کمک می کنیم برای زائران کمک می کنیم، گفت: وقتی راه باز شده زائران با ارزان ترین قیمت به کربلا می روند اگر بتواند برود اما بی دلیل نرود ناسپاسی کرده است.

حجت الاسلام ترکاشوند خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبری در دیدار با هیئت دولت بسیار گهبار بود و رهبری نسبت به هیچ دولتی اینگونه تعریف نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانکداری اسلامی باید اجرایی شود

بانکداری اسلامی باید اجرایی شود