مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-26اقتصادي

10 هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن در خراسان رضوی واگذار می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در سایت هایی که پیش رو بودند آماده سازی تمام و پیشرفت کار ساخت و ساز بالا بوده و بیش از 10 هزار واحد آماده تحویل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جواد خدایی درباره آخرین وضعیت مسکن ملی در استان خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون 40 میلیون مترمربع زمین در سطح استان خراسان رضوی تامین شده است.

این میزان 15 برابر اتفاقاتی است که برای مسکن مهر در استان انجام شده است.

وی گفت: این عدد معادل حدودا 180 هزار واحد مسکونی می شود و طبیعی است که خیلی از آن ها در مراحل آماده سازی زمین است و همزمان زیر ساخت های آب و برق و گاز نیز در دست اجرا است.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: در سایت هایی که پیش رو بودند آماده سازی تمام و پیشرفت کار ساخت و ساز بالا بوده و بیش از 10 هزار واحد آماده تحویل است.

همچنین در بخش واگذاری زمین خراسان رضوی جزو سه استان برتر کشور است.

همچنین در بخش روستایی تاکنون حدود 2700 واحد زمین به مردم در روستا ها واگذار شده و طی چند روز آینده نیز 17 هزار واحد قطعه زمین مجدد در روستا ها واگذار خواهد شد.

خدایی تصریح کرد: زمین ها به صورت 99 ساله و در ابعاد 300 تا 500 متری به روستاییان واگذار می شود که این مورد هم برای نخستین بار در کشور اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن در خراسان رضوی واگذار می شود

10 هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن در خراسان رضوی واگذار می شود