مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-06اجتماعي

هشدار مهم به بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی در مورد یک کلاهبرداری جدید!


بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی مراقب سودجویان و کلاهبرداران باشند! تأمین اجتماعی تماس تلفنی برای درخواست وجه ندارد.

- جی پلاس؛ اخیراً شکایاتی از تماس تلفنی برخی افراد سودجو با تعدادی از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی واصل شده که با سوءاستفاده از نام این سازمان، در ازای صدور و تحویل کارت درمان یا بیمه تکمیلی درخواست واریز وجه داشته اند.

ایلنا نوشت: در پی دریافت گزارش هایی در زمینه اقدامات سودجویانه برخی افراد با هدف کلاهبرداری از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به بهانه صدور کارت هایی تحت عنوان کارت بیمه درمان یا بیمه تکمیلی و عناوین مشابه، روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد این سازمان و شعب تابعه آن هیچ گونه تماس و ارتباط تلفنی با بیمه شدگان برای امور بیمه ای و درمانی در قبال درخواست وجه نداشته و ندارد و همه خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان در قالب مراجعه حضوری مخاطبان به شعب و کارگزاری های این سازمان یا استفاده بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان انجام می شود.

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده است: اخیراً شکایاتی از تماس تلفنی برخی افراد سودجو با تعدادی از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی واصل شده که با سوءاستفاده از نام ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مهم به بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی در مورد یک کلاهبرداری جدید!

هشدار مهم به بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی در مورد یک کلاهبرداری جدید!