مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-12سياسي

اخبار سیاسی 21 شهریور؛ توانایی جدید ارتش/وضعیت چند پرونده حقوقی


«نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه»، «دستاوردهای پدافند هوایی ارتش» و «وضعیت پرونده جمشید شارمهد» از موضوعات مهم خبری بیست ویکم شهریور 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه ، دستاوردهای پدافند هوایی ارتش و وضعیت پرونده جمشید شارمهد از موضوعات مهم خبری بیست ویکم شهریور 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود به سوالات خبرنگاران درباره وضعیت پرونده مهدی یراحی و دو جاسوس فرانسوی پاسخ داد.

مسعود ستایشی توضیح داد که اتهام مهدی یراحی تشویش اذهان عمومی و ساخت و انتشار فیلم های برخلاف عفت عمومی است و پرونده او پس از تفهیم اتهام و تحقیقات مقدماتی با صدور قرار جلب دادرسی و متضمن کیفرخواست به دادگاه صالح ارسال شده است.

وی همچنین در رابطه با آخرین وضعیت فرانسوی های دستگیر شده متهم به جاسوسی، گفت: دو جاسوس فرانسوی که در تاریخ 10 اردیبهشت ماه سال جاری دستگیر شدند، پرونده شان با صدور کیفرخواست به دادگاه صالح ارسال شده است و دو نوبت پرونده توسط وکلای متهمان مورد مطالعه واقع شده که پس از رسیدگی اطلاع رسانی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 21 شهریور؛ توانایی جدید ارتش/وضعیت چند پرونده حقوقی

اخبار سیاسی 21 شهریور؛ توانایی جدید ارتش/وضعیت چند پرونده حقوقی