مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 21:302023-08-31سياسي

عدم تبیین خدمات دولت ظلم به نظام است


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تبیین خدمات دولت ظلم به نظام است، بنابراین وظیفه همه ما تبیین خدمات در بخش های مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، محمد خدابخشی امشب در شورای اداری الیگودرز و آیین آغاز به کار فرمانداری ویژه شهرستان الیگودرز که با حضور استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، معاون اقتصادی، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان الیگودرز برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت های توسعه در هر منطقه حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی است، عنوان کرد: از ابتدای تأسیس الیگودرز تا چند سال پیش تنها 50 کیلومتر راه اصلی احداث شده بود، اما در حال حاضر احداث 408 کیلومتر راه در الیگودرز در دستور کار قرار گرفته است.

وی به احداث پست 400 کیلوولتی در الیگودرز نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی برخوردار است، پروژه ای که یک ضرورت برای صنایع مادر است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: برق رسانی و گازرسانی به دورترین روستاهای شهرستان الیگودرز نشان دهنده توجه ویژه دولت به شهرستان است.

خدابخشی به ارتقا فرمانداری ویژه الیگودرز نیز اشاره کرد و افزود: اینکه از بین 440 شهرستان که به دنبال فرمانداری ویژه هستند، شهرستان الیگودرز به فرمانداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تبیین خدمات دولت ظلم به نظام است

عدم تبیین خدمات دولت ظلم به نظام است