مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-23اقتصادي

تولید خبرهای امیدبخش در حوزه اقتصاد تاثیر مثبتی در جامعه دارد


معاون امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: اطلاع رسانی خبرهای امیدبخش در حوزه اقتصادی تاثیر بالایی در جامعه خواهد داشت.

- ایسنا/زنجان معاون امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: اطلاع رسانی خبرهای امیدبخش در حوزه اقتصادی تاثیر بالایی در جامعه خواهد داشت.

حسین محمدی شامگاه دیروز (31مردادماه) در آیین اختتامیه نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه، با اشاره به رشد اقتصادی و هدف گذاری 8.

7 درصدی استان در سال جاری، اظهار کرد: تقویت محرکه های اقتصادی، برنامه ریزی، حرکت متفاوت، همچنین افزایش بهره وری واحدهای تولیدی و رشد سرمایه گذاری ها منجر به تحقق این هدف خواهد شد.

وی با اشاره به احیای واحدهای تولیدی از آغاز فعالیت دولت جدید، اذعان کرد: در این مدت شاهد احیای بیش از 60 واحدهای تولیدی با قریب بر 2500 اشتغال زایی در استان بودیم.

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در سه ماهه اول سال جاری در سه شاخص نرخ اشتغال، مشارکت اقتصادی و کاهش بیکاری رتبه اول را در کشور کسب کردیم، تشریح کرد: وضعیت اشتغال در استان خوب است اما این به این معنی نیست که جای نقد یا کار نداریم.

این مسئول ابراز کرد: این بدان معنی است که با افزایش مشارکت اقتصادی در استان شاهد کاهش بیکاری بوده ایم و این موضوع به لحاظ تحلیل های اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید خبرهای امیدبخش در حوزه اقتصاد تاثیر مثبتی در جامعه دارد

تولید خبرهای امیدبخش در حوزه اقتصاد تاثیر مثبتی در جامعه دارد