مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-13اقتصادي

بیمه بدنه سفر بیمه رازی رونمایی شد/ برای سفر بیمه بدنه بخر


سرپرست مدیریت بیمه های خودرو بیمه رازی گفت: طرح بیمه بدنه سفر روزشمار با مدت زمان یک ماهه در بیمه رازی با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه و کاهش هزینه های احتمالی خانوار بازطراحی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، مسعود یوسفی- سرپرست مدیریت بیمه های خودرو بیمه رازی که مهمان هفتاد و پنجمین سه شنبه های پاسخگویی این شرکت بود، از بازطراحی بیمه بدنه خودرو به صورت کوتاه مدت در شرکت بیمه رازی خبر داد و گفت: بیمه بدنه خودرو بیمه ای اختیاری است و افراد با توجه به نیاز و شرایط اقتصادی خود به خرید بیمه نامه می پردازند و در ماه های اخیر با توجه به افزایش قیمت خودرو، اقبال نسبت به بیمه نامه های بدنه خودرو کاهش یافته است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم، شرکت بیمه رازی با هدف ارائه خدمات جدید، متفاوت و قابل دسترس برای تمام اقشار جامعه، بیمه نامه بدنه سفر (روز شما) را به صورت یکماهه باز طراحی کرده است.

سرپرست مدیریت بیمه های خودرو بیمه رازی تصریح کرد: بیمه نامه بدنه سفر، شرایط مشابهی همچون بیمه نامه های یکساله دارد و از چهار روز گذشته این بیمه نامه برای شبکه فروش معرفی و قابل استفاده شده است.

یوسفی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به نام انتخاب شده، این بیمه نامه تنها در سفرهای برون شهری قابل استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه بدنه سفر بیمه رازی رونمایی شد/ برای سفر بیمه بدنه بخر

بیمه بدنه سفر بیمه رازی رونمایی شد/ برای سفر بیمه بدنه بخر