مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 18:302023-08-25اقتصادي

ارسال روزانه 100 هزار گذرنامه عادی و زیارتی


حدودا روزانه 100 هزار گذرنامه به دست هموطنانمان می رسانیم که از این تعداد حدود 40 هزار گذرنامه عادی و حدود 60 هزار گذرنامه زیارتی است.

- مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: حدودا روزانه 100 هزار گذرنامه به دست هموطنانمان می رسانیم که از این تعداد حدود 40 هزار گذرنامه عادی و حدود 60 هزار گذرنامه زیارتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود لیایی درباره اینکه چه تعداد گذرنامه برای زائران اربعین ارسال شده است، اظهار کرد: حدودا روزانه 100 هزار گذرنامه به دست هموطنانمان می رسانیم که از این تعداد حدود 40 هزار مورد گذرنامه عادی است که طبق روال، مردم درخواست تمدید یا صدورش را دارند.

وی افزود: از مقدار عدد گفته شده حدود 60 هزار گذرنامه زیارتی است که امسال با تدبیر نیروی انتظامی برای رفاه حال مردم و کمک به ارزان تر شدن هزینه های اربعین اقدام به چاپ گذرنامه کردند و ماهم در این راستا کمکی که توانستیم به این اقدام مردمی انجام دهیم این است که 75 درصد تخفیف برای تعرفه های ارسال گذرنامه به سراسر کشور قائل شدیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: حدود 5000 تومان برای ارسال هر گذرنامه ای هزینه دریافت می کنیم که تقریبا عدد واقعی آن 24 هزار تومان برای شرکت ملی پست است.

در سراسر کشور گزارشی داشتیم که همکاران ما در مراکز تجزیه مبادلات مراکز استان ها و پست های نامه رسانی گذرنامه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال روزانه 100 هزار گذرنامه عادی و زیارتی

ارسال روزانه 100 هزار گذرنامه عادی و زیارتی