مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 18:502023-08-25سياسي

حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد: اربعین حسینی یک اعجاز الهی است


حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد در مراسم عزاداری دهه اول ماه صفر که در جمع عزاداران هیئت غریب مدینه امیرکلا برگزار شد با بیان اینکه ذکر خدا آرام بخش دلهاست، - یک کارشناس مذهبی گفت: اربعین سید و سالار شهیدان یک اعجاز الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد در مراسم عزاداری دهه اول ماه صفر که در جمع عزاداران هیئت غریب مدینه امیرکلا برگزار شد با بیان اینکه ذکر خدا آرام بخش دلهاست، گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: "بهترین عبادت آن است که آسان و مفید باشد " و بهترین و آسان ترین عبادت ذکر صلوات است و در هر صلوات ما هم از خود پیامبر(ص) و هم آل ایشان یاد می کنیم.

وی ابراز کرد: در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) آمده است: "یکی از درهای بهشت باب الحسین (ع) است و عده ای با امام حسین(ع)وارد بهشت می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد تصریح کرد: اربعین یک اعجاز است در واقع پیاده روی 40 میلیون زائر و فراهم آوردن شرایط و امکانات پذیرایی و رفاه زائران تنها با معجزه امکان پذیر است.

وی خاطر نشان کرد: نور امام حسین(ع) همچون چراغ هدایت همواره می درخشد و دشمنان اسلام هر چه سعی و تلاش کردند و می کنند که این نور را خاموش کنند اما موفق نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد: اربعین حسینی یک اعجاز الهی است

حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد: اربعین حسینی یک اعجاز الهی است