مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-02بين الملل

نتانیاهو: تقصیر ایران است، ما هیچ کاره ایم!


پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارش خود نوشت: پاسخ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسراییل و وزیر جنگ دولت وی یعنی یوآف گالانت به منتقدان وضع موجود اسراییل این است که « ایران در پسِ مشکلات و چالش های امنیتی اسراییل است».

- الف؛ پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی با اشاره به تشدید عملیات های جریان مقاومت و ملت فلسطین علیه صهیونیست ها در اراضی اشغالی و به طور خاص کرانه باختری و متعاقبا موضع گیری های مکرر مقام های ارشد صهیونیست در نسبت دادن این عملیات ها به ایران و تحرکات این کشور، سعی کرده به این سوال محوری پاسخ دهد که چرا این قبیل ادعاها دال بر متهم کردن ایران صرفا نمودهایی عینی از بهانه جویی های رهبران اسراییلی و تلاش آن ها جهت انحراف افکار عمومی از توجه به واقعیت ها را نمایندگی می کنند.

  پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارش خود می نویسد: بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم اسراییل و وزیر جنگ دولت وی یعنی یوآف گالانت ، علی رغم اختلافات و رابطه پرپیچ و خود، در مورد یک چیز هم نظر هستند: ایران در پسِ مشکلات و چالش های امنیتی اسراییل است.

قطبی گرایی اجتماعی و اقتصادی در اسراییل، بحران های سیاسی و قضایی در اراضی اشغالی، توسعه برنامه های شهرک سازی در کرانه باختری و تشدید جنجال ها در این رابطه و طرح درخواست های مکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: تقصیر ایران است، ما هیچ کاره ایم!

نتانیاهو: تقصیر ایران است، ما هیچ کاره ایم!