مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-13اجتماعي

رتبه بندی کارمندان اداری آموزش و پرورش به یک شرط


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور از مشمول شدن گروهی از کارکنان اداری آموزش و پرورش در نظام رتبه بندی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بر اساس تبصره ذیل ماده 4 قانون نظام رتبه بندی معلمان، کادر اداری وزارت آموزش و پرورش که برای خدمت معلمی استخدام شده اند نیز مشمول نظام رتبه بندی معلمان می شوند.

با این وجود علیرغم گذشت حدود دو سال از تصویب این قانون و اجرای آن برای معلمان، هنوز در مسیر رتبه بندی کادر اداری از جمله کارشناسان سازمان نوسازی مدارس که بدوا معلم استخدام شده بودند مشکلاتی وجود داشت و این کارکنان آموزش و پرورش مشمول نظام رتبه بندی نشده بودند.

روز گذشته دیوان محاسبات کشور اعلام کرد که بر اساس نظریه شورای حقوقی و ستاد مشاوره فنی و حقوقی این نهاد نظارتی در خصوص تسری فوق العاده موضوع قانون نظام رتبه بندی معلمان به کارکنان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ، قانون نظام رتبه بندی معلمان مصوب 1400 و تبصره (1) ماده (3) آیین نامه اجرایی قانون مذکور و بند (1) اصلاحیه مورخ سال 1401 برای کارکنان کادر اداری وزارت آموزش و پرورش نیز قابل اجراست.

در همین راستا صفرعلی یازرلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور تاکید کرد که نظام رتبه بندی صرفا برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی کارمندان اداری آموزش و پرورش به یک شرط

رتبه بندی کارمندان اداری آموزش و پرورش به یک شرط