مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-31اقتصادي

بانک تجارت بالاترین میزان تسهیلات ابلاغی سفر رییس جمهور را به متقاضیان پرداخت کرد


مدیر امور شعب بانک تجارت مازندران با اشاره به همراهی و همسویی بانک تجارت با سیاست های ابلاغی دولت سیزدهم گفت: در بخش تسهیلات سفر ریاست جمهوری با پرداخت 102 درصدی بالاترین میزان تحقق را شاهد بودیم و در بحث تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تحقق بیش از 100 درصدی را شاهد بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی اصغر علمدارپور مدیر امور شعب بانک تجارت مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته بانکداری اسلامی را پیش رو داریم، اظهار کرد: بانک تجارت استان دارای 56 شعبه بوده و 616 پرسنل در این بانک در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به راه اندازی باجه بانک در تهران، افزود: با توجه به اینکه منابع در تهران و مصارف در استان بوده این باجه به منظور استفاده بهینه از منابع ایجاده شده  است.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان مازندران با اشاره به اینکه در کنار شعب ریالی یک واحد ارزی داریم و یکی از واحدهای نمونه کشوری است،گفت: در طول مدت اربعین بانک تجارت خدمات خوبی به مردم ارائه داده است و سه نفر از نیروهای دوایر استانی برای ارائه ازر اربعین به کار گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای سفر اربعین به هزار و 192 نفر ارز اربعین به میزان 216 میلیون دینار عراقی پرداخت شده است و سعی شده است در این مدت با توجه به سیاست های ابلاغی زمینه تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک تجارت بالاترین میزان تسهیلات ابلاغی سفر رییس جمهور را به متقاضیان پرداخت کرد

بانک تجارت بالاترین میزان تسهیلات ابلاغی سفر رییس جمهور را به متقاضیان پرداخت کرد