مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:202023-09-12سياسي

سوره محمد (ص) به صورت همگانی در استان بوشهر تلاوت می شود


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به مناسبت رحلت نبی مکرم اسلام سوره محمد (ص) به صورت همگانی در استان بوشهر تلاوت می شود.

- بوشهر- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به مناسبت رحلت نبی مکرم اسلام سوره محمد (ص) به صورت همگانی در استان بوشهر تلاوت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید حیدری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون های خدمت رضوی با همکاری کانون های مساجد، اتحادیه تشکل های قرآنی و دستگاه های اجرایی مرتبط استان بوشهر طرح تلاوت سوره محمد (ص) را به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) برگزار می کنند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: این طرح روز چهارشنبه 22 شهریور هم زمان با سراسر کشور بعد از نماز مغرب و عشا به صورت دسته جمعی در مساجد و اماکن متبرکه استان بوشهر اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: ترویج تلاوت قرآن کریم و احیای سنت اهدای ثواب قرائت قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: شرکت کنندگان در این طرح از هم خوانی قرآن خود در مراسم عکس برداری کرده و تصاویر را ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوره محمد (ص) به صورت همگانی در استان بوشهر تلاوت می شود

سوره محمد (ص) به صورت همگانی در استان بوشهر تلاوت می شود