مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-20اقتصادي

سیل در شهرستان مرزی آستارا 600 میلیارد تومان خسارت برجا گذاشت


در اثر سیلاب و بارش رگباری و شدید باران، زیرساخت های شهری و روستایی در این شهرستان دچار خسارت شد که براساس اعلام کارشناسان میزان اولیه این خسارت ها 600 میلیارد تومان برآورد شده است.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: در اثر سیلاب و بارش رگباری و شدید باران، زیرساخت های شهری و روستایی در این شهرستان دچار خسارت شد که براساس اعلام کارشناسان میزان اولیه این خسارت ها 600 میلیارد تومان برآورد شده است.

محمدرضا شهاب زاده 29 شهریور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طی 12 ساعت 218 میلیمتر باران در آستارا بارید و بی سابقه بود، اظهار کرد: حجم بارندگی زیاد بود و آبگرفتگی شهری و به ویژه در روستاها مانع امدادرسانی شد و خوشبختانه در روستاها تلفات جانی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه شاهد کمک های خودجوش مردمی و همچنین بسیج امکانات شهرستان و همچنین استان گیلان و استان های همجوار هستیم، افزود: جمع بارش ها در منطقه لوندویل و همچنین روستای کانرود بسیار زیاد بود به طوری که سیل 12 مغازه را در روستای کانرود تخریب کرد و دو مغازه دیگر نیمه تخریب شد که دستور تخریب کامل آن به جهت احتمال خسارت جانی نیز داده شده است.

شهاب زاده با بیان اینکه ما مشکلات زیرساختی داریم و بارش ها هم بسیار زیاد بود، گفت: با فروش کش کردن سیلاب در هشت نقطه از شهر آستارا منزل به منزل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در شهرستان مرزی آستارا 600 میلیارد تومان خسارت برجا گذاشت

سیل در شهرستان مرزی آستارا 600 میلیارد تومان خسارت برجا گذاشت