مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-02اقتصادي

تامین 50 درصد تسهیلات به واحدهای استان با حمایت بانک صنعت و معدن


سال گذشته بیش از 3 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی سمنان پرداخت کردیم که بالغ بر 50 درصد آن ها با حمایت بانک صنعت و معدن تامین شد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: سال گذشته بیش از 3 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی سمنان پرداخت کردیم که بالغ بر 50 درصد آن ها با حمایت بانک صنعت و معدن تامین شد.

سید محمد رضا هاشمی در حاشیه آیین بهره برداری از دو شرکت دُر رنگ و فسفات سمنان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شرکت در رنگ با بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات و ظرفیت اشتغال زایی 65 نفر در فاز اول به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: شرکت فسفات سمنان نیز که وظیفه تامین مکمل های دام را برعهده دارد با بیش از 6 میلیارد تومان تسهیلات و ظرفیت اشتغال زایی برای 30 نفر از دیگر واحدهایی است که از سوی بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور نگاه ویژه ای به این استان به عنوان یک استان صنعتی و معدنی دارد، یادآور شد: بصورت هفتگی تا پایان سال، افتتاحیه طرح های مختلفی را خواهیم داشت.

وی در پایان مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اعضای هیات دولت فرمودند که از طرح های این چنینی هم حمایت خواهند کرد و هم تمجید و این فرمایش بارقه امیدی بود که مسئولیت ما را دو چندان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 50 درصد تسهیلات به واحدهای استان با حمایت بانک صنعت و معدن

تامین 50 درصد تسهیلات به واحدهای استان با حمایت بانک صنعت و معدن