مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-10سياسي

یزیدیان زمان داخلی و خارجی رو به زوال هستند


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش برای دلسرد کردن مردم از انتخابات هستند، تأکید کرد: یزیدیان زمان داخلی و خارجی رو به زوال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امام جمعه تهران در جمع مردم شهرستان انار گفت: پیاده روی اربعین حسینی که بسیار با عظمت برگزار شد و از ملیت های و سنین مختلف در آن حضور داشتند، کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است، ما واقعه عاشورا را یک جریان می بینیم نه یک جرقه که خاموش شدنی است.

آیت الله خاتمی افزود: امروزه دو خیمه برپا است، یکی خیمه حسینیان کربلا و دیگری خیمه یزیدیان، خیمه نظام اسلامی خیمه حسین (ع) است، در این خیمه بوده و خواهیم بود و دشمنان اسلام که قصد سرنگون کردن این خیمه را دارند به فضل الهی شکست خواهند خورد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و رادیوهای بیگانه در صدد زنده کردن اغتشاشات سال گذشته هستند گفت: دشمنان ما بدانند که از این ملت تو دهنی خواهند خورد و لبیک یا حسین ما دفاع از این نظام اسلامی است، با صراحت بگویم که یزیدیان زمان داخلی و خارجی رو به زوال هستند.

امام جمعه تهران با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری تصریح کرد: انتخابات اسفند ماه امسال بسیار مهم است و دشمنان نظام اسلامی که همان یزیدیان زمان هستند انتظار دارند که مردم وارد صحنه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزیدیان زمان داخلی و خارجی رو به زوال هستند

یزیدیان زمان داخلی و خارجی رو به زوال هستند