مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-13سياسي

مردانی: بسیج اساتید با تمام توان در خدمت آموزش عالی است


رییس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گفت: بسیج اساتید آمادگی دارد با تمام توان در خدمت دانشگاه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید در نشست روسای دانشگاه های کشور ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست در آستانه بازگشایی دانشگاه ها و با حضور اساتید فرهیخته، مدیران انقلابی و ارزشی کشور، به نظر مقام معظم رهبری در خصوص آموزش عالی و نقش آن به عنوان موتور محرکه و پیشران توسعه همه جانبه کشور و انتظار ایشان از این نهاد اشاره کرد.

وی افزود: آموزش عالی در همه کشورها دستگاه بسیار مهمی است و همه پیشرفت ها و حرکت های علمی کشورها به نوعی به آن گره خورده است.

علاوه بر این آموزش عالی  به صورت بالقوه در تربیت مدیران، متخصصان و کارشناسان کشور و همچنین به صورت بالفعل در مناسبات اجتماعی و سیاسی موثر است.

  رییس سازمان بسیج اساتید کشور عنوان کرد: لذا  انتظار است که با این نگاه مقام معظم رهبری به آموزش عالی به طور در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، تلاش شود.

مردانی گفت: در این مسیر به لطف پروردگار تا کنون اقداماتی در مسیر تمدن سازی انقلاب اسلامی و کارآمدی نظام و حل مسائل کشور صورت گرفته است، از جمله سامانه (نان) که اقدام بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردانی: بسیج اساتید با تمام توان در خدمت آموزش عالی است

مردانی: بسیج اساتید با تمام توان در خدمت آموزش عالی است