مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-12سياسي

درخواست جبهه اصلاحات ایران از شورای عالی امنیت ملی: حصر را تمام کنید


آذر منصوری رییس جبهه اصلاحات ایران در نامه ای خطاب به علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار خاتمه دادن به حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات به نمایندگی از طرف این جبهه در نامه ای به احمدیان نوشت: از شما به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور درخواست دارم موضوع خاتمه دادن به این حصر را در دستور آن شورا قرار دهید تا بلکه به این روند پرنقار که چون زخمی در دل جامعه رنجور ایران باقی مانده است، خاتمه داده شود.

رییس جبهه اصلاحات در این نامه که دو روز پیش به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارسال شده، علت تقاضای پایان دادن به حصر محصوران را انتشار اخبار نگران کننده از وضعیت سلامتی آنها بیان کرده است.

در ابتدای این نامه آمده که "مدتی است اخبار نگران کننده ای از وضعیت سلامتی جناب آقای مهندس میرحسین موسوی و سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد در رسانه ها منتشر می شود.

تشدید محدودیت ها در ماه های اخیر، و به خصوص اظهار نگرانی برخی از اعضای خانواده ی ایشان در تماس های اخیر اینجانب با آنان بر حجم این نگرانی ها افزوده است.

با توجه به حساسیت افکار عمومی نسبت به وضعیت، بخصوص سلامتی این عزیزانِ در حصر، اقتضای مسئولیت پذیری آن است که در اولین فرصت یک تیم پزشکی مجرب و مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جبهه اصلاحات ایران از شورای عالی امنیت ملی: حصر را تمام کنید

درخواست جبهه اصلاحات ایران از شورای عالی امنیت ملی: حصر را تمام کنید