مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 23:302023-09-15سياسي

بازدید دهقانی از موسسه واکسن سازی و مرکز بیوتکنولوژی کوبا


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری که به نمایندگی از ایران در نشست سران گروه 77 حضور یافته است، از موسسه واکسن سازی فینلای و مرکز تحقیقات مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی کوبا بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، موسسه واکسن سازی فینلای از سال ها قبل همکاری های گسترده ای در زمینه تولید واکسن با انستیتو پاستور ایران داشته و چند محصول مشترک توسط دو موسسه عرضه شده که آخرین آن ها واکسن کووید 19 (پاستوکووک) بود.

دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در نشستی مشترک با رییس و مدیران این موسسه با اشاره به ظرفیت های مناسبی که در انستیتو پاستور ایران وجود دارد خواستار گسترش همکاری های مشترک دو موسسه در زمینه انتقال فناوری و تولید واکسن های جدید شد و بر حمایت کامل معاونت علمی از این همکاری ها  تاکید کرد.

وی در عین حال پیشنهاد کرد در کنار همکاری های خوبی که با بخش دولتی شده به ظرفیتها و پلتفرمهای جدیدی که در قالب شرکتهای دانش بنیان در ایران توسعه یافته اند هم توجه شده و همکاری های مشترک به بخش خصوصی هم گسترش یابد.

دهقانی با اشاره به تجربه موفق اعزام متخصصان ایرانی به موسسه فینلای در سالهای گذشته پیشنهاد کرد که مجددا تیمی از متخصصان ایرانی به آن موسسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دهقانی از موسسه واکسن سازی و مرکز بیوتکنولوژی کوبا

بازدید دهقانی از موسسه واکسن سازی و مرکز بیوتکنولوژی کوبا