مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-29اجتماعي

هشدار هواشناسی برای سواحل شمالی/ کاهش 5درجه ای دما در برخی شهر های زیارتی عراق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد سه شنبه و چهارشنبه با عبور موج بارشی از نوار شمالی کشور در برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، - سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در نوار شمالی کشور نسبت به فعالیت های دریایی در سواحل شمالی و احتمال اختلال در تردد شناور ها هشدار داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد سه شنبه و چهارشنبه با عبور موج بارشی از نوار شمالی کشور در برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز مرکزی و به تدریج در خراسان شمالی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک روی می دهد.

امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد و گردوخاک پیش بینی شده است.

پنجشنبه در اردبیل، شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی بارش های پراکنده پیش بینی شده و روز جمعه در مناطق شمالی، شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی برای سواحل شمالی/ کاهش 5درجه ای دما در برخی شهر های زیارتی عراق

هشدار هواشناسی برای سواحل شمالی/ کاهش 5درجه ای دما در برخی شهر های زیارتی عراق