مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-11سياسي

اقدامات قرارگاه مردمی اربعین قم در میزبانی زائران شایسته است


اقدامات قرارگاه مردمی اربعین قم در پذیرایی و اسکان زائران بسیار شایسته و در شأن است و در بخش فرهنگی نیز برای همه رده های سنی برنامه های مناسبی تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد آقامیری استاندار قم به همراه ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری به صورت سرزده از موکب امامزاده شاه جمال (ع) قرارگاه مردمی اربعین حسینی قم بازدید کرد.

وی ضمن حضور در بخش های مختلف خدمت رسانی این قرارگاه، با خادمان و زائران گفت وگو کرد و در جریان روند اجرایی برنامه های قرارگاه مردمی اربعین حسینی استان قم قرار گرفت.

استاندار قم در حاشیه این بازدید از خدمات خالصانه و عاشقانه خادمان به زائران قدردانی کرد و گفت: اقدامات قرارگاه مردمی اربعین حسینی قم در پذیرایی و اسکان زائران بسیار شایسته و در شأن است و الحمدلله در بخش فرهنگی نیز برای همه رده های سنی برنامه های مناسبی تدوین شده است.

آقامیری با تاکید بر پیوستن سایر مجموعه های مردمی استان به این قرارگاه، ابزار کرد: بدون شک همه ما موظف به حرکت در مسیر امام حسین (ع) هستیم و اجر و پاداش تلاش ها و زحماتی که خادمان در این راستا انجام می دهند، با مادر سادات حضرت زهرا (س) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات قرارگاه مردمی اربعین قم در میزبانی زائران شایسته است

اقدامات قرارگاه مردمی اربعین قم در میزبانی زائران شایسته است