مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-29اقتصادي

افتتاح پروژه های راهداری زنجان با اعتبار 124میلیارد تومانی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت پروژه های راهداری زنجان با اعتباری بالغ بر 124 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر قزوینیان، ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دولت پروژه های راهداری زنجان با اعتباری بالغ بر 124 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی ابراز کرد: روکش مقطعی آسفالت محور ترانزیت زنجان- میانه کیلومتر صفر تا 106، آسفالت محور آستاکول- درام، لکه گیری مقطعی و روکش محورهای روستایی زرنان، کزبر و محور اسفجین- میرجان به طول 5.

5 کیلومتر ( با 50 درصد پیشرفت فیزیکی) و روکش آسفالت و خط کشی محور سلطانیه- قیدار به طول 5.

5 کیلومتر از جمله این پروژه ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان بیان کرد: لکه گیری مقطعی و روکش آسفالت محور قواق علیا و سفلی و قرقان علیا و سفلی- کاروانسرا و یوسف آباد به طول 6.

5 کیلومتر ( با 70 درصد پیشرفت فیزیکی)، لکه گیری و روکش آسفالت محور روستایی کاکاآباد و محور اسدآباد- قیاسه به طول 12 کیلومتر و بهسازی و اجرای روکش آسفالت راه روستایی دالکی به طول 3 کیلومتر به بهره برداری می رسد.

وی از افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دشت آروند خبر داد و گفت: بهسازی و اجرای روکش آسفالت راه روستایی علی آباد معینی به طول 2 کیلومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های راهداری زنجان با اعتبار 124میلیارد تومانی

افتتاح پروژه های راهداری زنجان با اعتبار 124میلیارد تومانی