مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:562023-08-29اقتصادي

بهره برداری از 6 طرح گلخانه ای در پارس آباد مغان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، همزمان با هفته دولت، بهره برداری از 6 طرح گلخانه ای با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در پارس آباد آغاز شد.

اشتغال زایی برای 259 نفر در 6 طرح گلخانه ای کمال الدین میرجعفریان در خصوص افتتاح این طرح ها اظهار کرد: این 6 طرح گلخانه ای با اشتغال زایی 259 نفر و با اعتبار 271میلیارد تومان در شهرک گلخانه ای 1600 هکتاری پارس آباد به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از پیگیری ها برای احداث پست 63 کیلوولت و 132 کیلوولت در شهرستان پارس آباد برای تأمین زیرساخت سرمایه گذاری گلخانه ای و صنایع خبر داد و گفت: از سرمایه گذاران برای حضور در شهرک گلخانه ای پارس آباد دعوت می شود.

آغاز عملیات اجرایی 125 واحد نهضت ملی مسکن در پارس آباد وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، افزود: همچنین امروز عملیات اجرایی 152 واحد طرح نهضت ملی مسکن در پارس آباد آغاز شد.

میرجعفریان با اشاره به پیشرفت 60درصدی 120 واحد مسکونی و پیشرفت مطلوب 240 واحد در پارس آباد بیان کرد: منابع لازم از سوی بانک مسکن در حال جذب است و بنیاد مسکن به سرعت در حال اجرای این واحدها بوده و زیرساخت های آب، برق و گاز نیز در حال تأمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6 طرح گلخانه ای در پارس آباد مغان

بهره برداری از 6 طرح گلخانه ای در پارس آباد مغان