مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:362023-09-04اقتصادي

«نشت گاز متان»؛ علت انفجار در معدن طزره دامغان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در حاشیه بازدید میدانی از تونل رزمجاه معدن زغال سنگ طزره دامغان در گفت وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت درگذشت 6 نفر از کارگران زحمتکش معدن طزره دامغان به کارگران و این معدن و خانواده های داغ دیده شان اظهار کرد: از خداوند منان علو درجات برای این کارگران که برای کسب روزی حلال کار می کردند، مسألت دارم.

وی بیان کرد: متأسفانه حوالی ساعت 19 شب گذشته حادثه ای در معدن رخ داد که کارشناسان معتقد هستند به لحاظ نشت گاز فشرده شده متان بوده است و کارگران هنگام خروج از معدن دچار آسیب دیدگی و ریزش شده اند و نشت گاز سبب انفجار و ریزش معدن شده است و 6 نفر از کارگران این معدن دار فانی را وداع گفته اند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه خوشبختانه در همان لحظات اولیه اقدامات لازم انجام شده است و تیم امداد و نجات استان سمنان در معدن حضور پیدا کرده اند، گفت: مسؤولان استان سمنان نیز از جمله استاندار سمنان از دیشب تاکنون از نزدیک اوضاع را فرماندهی کرده اند.

مرتضوی افزود: در نگاه نخست ضرورت داشت به واسطه اقدامات مکانیکی نسبت به تخلیه گاز اقدام شود و متأسفانه برخی از خبرها حاکی از این است که غلظت گاز منواکسیدکربن بالغ بر 900 بوده است که حد مجاز آن 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نشت گاز متان»؛ علت انفجار در معدن طزره دامغان

«نشت گاز متان»؛ علت انفجار در معدن طزره دامغان