مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-10سياسي

برنامه های «فرهنگ رضوی» تا پایان صفر توسط به نشر برگزار می شوند


مدیرعامل انتشارات به نشر از برگزاری برنامه های مختلف با محوریت «فرهنگ رضوی» برای دهه پایانی ماه صفر؛ از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا (ع) توسط این انتشارات خبر داد.

- مدیرعامل انتشارات به نشر از برگزاری برنامه های مختلف با محوریت فرهنگ رضوی برای دهه پایانی ماه صفر؛ از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا (ع) توسط این انتشارات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) از برگزاری برنامه های مختلف با محوریت فرهنگ رضوی برای دهه پایانی ماه صفر؛ از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا (ع) توسط این انتشارات خبر داد.

وی با اشاره به حضور انتشارات به نشر در نمایشگاه آرام جان ها گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر، در نمایشگاه آرام جان ها ، این انتشارات در کنار سایر مراکز علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در یک غرفه با شعار ارادتی از جنس کتاب و کلمه حضور دارد.

سعیدی درباره عرضه جدیدترین آثار و محصولات این انتشارات به خصوص در حوزه سیره و معارف رضوی در این غرفه افزود: با توجه به انتساب انتشارات به نشر به ساحت قدسی حضرت رضا (ع)، یکی از موضوعات اصلی تاکید شده در این انتشارات، تولید اثر درباره حضرت رضا (ع) و آموزه های ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های «فرهنگ رضوی» تا پایان صفر توسط به نشر برگزار می شوند

برنامه های «فرهنگ رضوی» تا پایان صفر توسط به نشر برگزار می شوند