مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-04سياسي

پیام ولایتی، متکی و صالحی و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به امیرعبداللهیان


ولایتی، متکی و صالحی وزرای خارجه پیشین و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پیام های جداگانه احراز رتبه برتر دستگاه های اجرایی توسط وزارت خارجه را به امیرعبداللهیان و کارکنان این وزارتخانه تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی کسب رتبه برتر در زمینه ارزیابی و عملکرد در سطح ملی توسط وزارت امور خارجه، در جریان برگزاری هجدهمین جشنواره شهید رجایی، علی اکبر صالحی، منوچهر متکی و علی اکبر ولایتی وزرای خارجه پیشین امور خارجه با ارسال پیام های جداگانه و همچنین رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه، از خدمات وزیر امور خارجه و کارکنان این وزارتخانه تجلیل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین جشنواره شهید رجایی و مراسم تجلیل از دستگاه های برتر  در سطح ملی از بین 25 وزارتخانه و سازمان مستقل زیر نظر رییس جمهور به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شد.

در این مراسم که روز شنبه چهارم شهریور ماه در سالن اجلاس سران و با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی برگزار شد، جایزه دستگاه برگزیده به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه تقدیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ولایتی، متکی و صالحی و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به امیرعبداللهیان

پیام ولایتی، متکی و صالحی و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به امیرعبداللهیان