مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-31حوادث

سرقت در استان سمنان کاهش یافت/ کشف 1.4 تن انواع مواد مخدر


فرمانده انتظامی استان سمنان از کاهش سرقت در این استان خبر داد و گفت: طی سال جاری شاهد افزایش 10 درصدی کشف سرقت در استان بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جلیل موقوفه ای صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم آغاز به کار فرمانده جدید انتظامی شاهرود و در جمع خبرنگاران از کشف بیش از یک هزار و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد و ابراز کرد: سمنان استان ناامنی برای سوداگران مرگ است.

وی با اشاره به اهتمام جدی برای مبارزه با قاچاق به خصوص مواد مخدر، افزود: مواد مخدر ریشه تمامی جرایم حتی قتل است لذا مأموران انتظامی بدون مماشاتی با این دست جرایم برخورد خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای سه طرح بزرگ فتح و چندین طرح امنیت محله محور در استان خبر داد و ابراز کرد: مبارزه جدی و بدون اغماض با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و حتی خرده فروشان مواد مخدر در زمره بخش های این طرح ها بوده است.

موقوفه ای از کاهش دو درصدی وقوع سرقت در سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: با تلاش مأموران ما در نیروی انتظامی، کشف پرونده های سرقت 10 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت در استان سمنان کاهش یافت/ کشف 1.4 تن انواع مواد مخدر

سرقت در استان سمنان کاهش یافت/ کشف 1.4 تن انواع مواد مخدر