مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 20:052023-08-24سياسي

40 زندانی جرایم غیرعمد مالی در استان اردبیل آزاد شدند


با مشارکت گسترده مردم و خیرین در ششمین همایش حسینیان اردبیل، 40 زندانی جرایم غیرعمد مالی آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پویش مردمی هرمسجد یا هر هیئت آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد عصر امروز با مشارکت جامعه حسینیان دارالارشاد استان اردبیل و با حضور مسؤولان و جمعی از خیران حسینی در مسجد ابراهیم آباد اردبیل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسین کثیرلو با اشاره به جایگاه مقدس و فرهنگی مسجد در بین مردم اظهار کرد: فعالیت و برنامه ریزی مساجد برای فرهنگ سازی، تبلیغ و جذب مشارکت های مردمی در جهت آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد ارزش و قداست مساجد را در بین مردم به مراتب بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: مسجد ابراهیم آباد اردبیل در تحقق بسیاری از برنامه​ های دینی و همچنین اقدامات خیرخواهانه مثل کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی از گذشته تا به امروز فعال بوده و نشان داده که هنوز دغدغه اعتلای اسلام و آبروی مسلمانان نیازمند از اولویت​ های اساسی مساجد است و همواره محل تجمع دل​ های بزرگ و نیکوکاران نیک سرشت است.

در ادامه این مراسم، یوسف خدادادی معاون قضایی دادگستری کل و نایب رییس هیأت امنای ستاد مردمی دیه استان در سخنان کوتاهی با بیان آمار 171 نفری محکومان غیرعمد واجد شرایط کمک ستاد مردمی دیه حال حاضر زندان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 زندانی جرایم غیرعمد مالی در استان اردبیل آزاد شدند

40 زندانی جرایم غیرعمد مالی در استان اردبیل آزاد شدند