مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-23سياسي

آیات قرآن راهبردی برای خدمت صادقانه است


استاندار گیلان با بیان اینکه باید از مجالس و محافل قرآن بهره مند شویم، گفت: تفسیر و معنای قرآن را دنبال کنیم که بتوانیم به عمق راهبردی آیات الهی دست یابیم و در زندگی و خدمت صادقانه به کار گیریم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه باید از مجالس و محافل قرآن بهره مند شویم، گفت: تفسیر و معنای قرآن را دنبال کنیم که بتوانیم به عمق راهبردی آیات الهی دست یابیم و در زندگی و خدمت صادقانه به کار گیریم.

اسداله عباسی امروز در آیین افتتاح مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف که در سالن همایش های شهید آوینی رودسر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهار کرد: قرآن، هدیه الهی برای مسلمانان بوده و روح و جان، راهنما و سازنده است؛ آنچه را که نمی بینیم و نمی دانیم در قرآن وجود دارد.

وی با بیان اینکه قرآن هدیه الهی برای فلسفه خلقت و آفرینش است، افزود: خداوند انسان را خلق کرده و همراه وی راهنمایی را هم برای انسان مشخص کرده لذا آنچه را که می توانیم به عنوان عزت، آبرو، حیات و زندگی و ممات، دنیا و آخرت داشته باشیم، در اعجاز معنوی و لفظی قرآن وجود دارد.

استاندار گیلان گفت: قرآن زمانی که بر پیامبر(ص) نازل شد ایشان خواندن و نوشتن نمی دانستند، اما به اعجاز قرآن خواندن و نوشتن آموخت و مولا علی(ع) را هم کاتب وحی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیات قرآن راهبردی برای خدمت صادقانه است

آیات قرآن راهبردی برای خدمت صادقانه است