مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 03:552023-09-19بين الملل

درخواست دوباره ترامپ برای استیضاح بایدن به بهانه انتقال پول های ایران


رییس جمهور سابق آمریکا از قانونگذاران جمهوری خواه کنگره آمریکا خواست که هرچه سریعتر با توسل به متمم 25 قانون اساسی این کشور، «جو بایدن» را به دلیل بی کفایتی استیضاح کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا بامداد سه شنبه در واکنشی دوباره به توافق مبادله زندانیان بین واشنگتن و تهران، بار دیگر خواستار استیضاح جو بایدن رییس جمهور فعلی این کشور شد.

ترامپ طی پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی تروث سوشال ، از قانونگذاران جمهوری خواه کنگره آمریکا خواست که هرچه سریعتر با توسل به متمم 25 قانون اساسی این کشور، بایدن را به دلیل بی کفایتی استیضاح کنند.

وی در این باره نوشت: بعد از اینکه دیدیم در این مدت کوتاه چه بر سر آمریکای زیبای ما آمده است؛ مانند [فرار از] افغانستان، تورم خود تحمیلی، استقلال انرژی، وحشت مرزهای باز و اکنون پرداخت 6 میلیارد دلار برای آزادی 5 گروگان از ایران.

.

این تاجر و سیاستمدار آمریکایی ادامه داد: .

من این سوال را می پرسم، چرا حزب جمهوری خواه فرآیند استناد به متمم 25 قانون اساسی آمریکا را علیه بدترین و نالایق ترین رییس جمهور تاریخ ایالات متحده، جو بایدن فریبکار، آغاز نکرده است؟ اگر این واقعیت ها در زمان ریاست جمهوری من بود، دموکرات ها خیلی وقت پیش با من این کار را می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دوباره ترامپ برای استیضاح بایدن به بهانه انتقال پول های ایران

درخواست دوباره ترامپ برای استیضاح بایدن به بهانه انتقال پول های ایران