مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-30حوادث

کلاهبرداری هزار میلیاردی در رودان


با هوشیاری و تلاش همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان رودان فردی که با شیوه فروش متقلبانه خودرو هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و قصد خروج از کشور داشت، - ایسنا/هرمزگان با هوشیاری و تلاش همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان رودان فردی که با شیوه فروش متقلبانه خودرو هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و قصد خروج از کشور داشت، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (هشتم شهریورماه) در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه خرید خودرو در شهرستان رودان و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته توسط کاراگاهان پلیس آگاهی مشخص شد فردی به هویت محمدرضا ش با عملیات متقلبانه و جلب اعتماد مشتریان در چندین مرحله اقدام به فروش خودرو به چند نفر کرده و جمعا هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

سردار علی اکبرجاویدان اظهار کرد : با تلاش شبانه روزی و همه جانبه توسط ماموران پلیس آگاهی رودان و همکاری اطلاعاتی پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، متهم که قصد خروج از کشور را داشت شناسایی و ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری هزار میلیاردی در رودان

کلاهبرداری هزار میلیاردی در رودان