مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 23:002023-08-23ورزشي

دلیل اخراج منصوریان دنبال سگ دویدن و اعتراض به نیمکت خودی!


مربی فولاد در مورد اینکه چرا منصوریان از روی نیمکت اخراج شد، گفت: علی آقا به خاطر یک خطا به سمت نیمکت خودمان مطلبی را گفت که فکر می کنم داور چهارم مرتکب اشتباه شد و اشتباه شنید که داور را صدا کرد و اخطار دوم را به منصوریان داد و اخراج شد.

- دلیل اخراج منصوریان دنبال سگ دویدن و اعتراض به نیمکت خودی! مربی فولاد در مورد اینکه چرا منصوریان از روی نیمکت اخراج شد، گفت: علی آقا به خاطر یک خطا به سمت نیمکت خودمان مطلبی را گفت که فکر می کنم داور چهارم مرتکب اشتباه شد و اشتباه شنید که داور را صدا کرد و اخطار دوم را به منصوریان داد و اخراج شد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وقتی یک حیوان ( سگ) وارد زمین شد، منصوریان برای بیرون آوردن آن حیوان وارد زمین شد که باعث شد کارت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد خرمگاه بعد از شکست 4 بر صفر مقابل ملوان در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا باید این برد را به تیم ملوان تبریک بگویم.

مطلب دوم دیگری که باید بگویم این است که ما از هواداران فولاد عذرخواهی می کنیم، در سه بازی سه باخت در شرایط خیلی بدی داشتیم و نتوانستیم نتایج دلخواه خودمان و هواداران فولاد را کسب کنیم.

در مورد بازی هم باید بگویم آنقدر فشار روانی بر روی بازیکنان و ما هست که اشتباهات فردی هم در بازی قبل و هم در این بازی کمر تیم ما را شکست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل اخراج منصوریان دنبال سگ دویدن و اعتراض به نیمکت خودی!

دلیل اخراج منصوریان دنبال سگ دویدن و اعتراض به نیمکت خودی!