مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:362023-09-17حوادث

ماجرای افت فشار آب «تازه آباد» و روستاهای «ثلاث باباجانی» چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، احمد سلیمانی مدیر امور آب و فاضلاب ثلاث باباجانی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال نوسانات برق در مسیر ایستگاه پمپاژ میرهومر، دستگاه الکتروموتور 220کیلو واتی این ایستگاه از کار افتاد و همین امر موجب افت فشار آب شهر تازه آباد شد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از سوختگی دستگاه، اکیپ حوادث و اتفاقات شرکت به همراه پیمانکار مربوطه در محل حضور پیدا کرده و الکتروموتور را تعویض کردند.

مدیر آبفا ثلاث باباجانی با اشاره به پایداری مجدد آب شهر تازه آباد، گفت: هر از چند گاهی شاهد این نوع نوسانات برق در مسیر ایستگاه پمپاژ میر هومر هستیم که علت این مشکل از طریق پرسنل ساعی اداره برق در دست بررسی است.

سلیمانی، هزینه تعمیرات فوق را یک میلیارد ریال اعلام کرد.

*آب و فاضلاب در کمین آب دزدها که باعث قطع آب روستاها می شوند وی در ادامه سخنان خود، افزود: در پی افت فشار آب در مسیر خط انتقال روستای کانی خنجر به طرف روستای میدان نمک، امور آبفا این شهرستان پیمایش این خط اصلی را در اولویت کاری خود قرار داد.

    وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی و بازدید مستمر پرسنل این امور در مسیری به طول 20 کیلومتر، موفق به شناسایی یک فقره لوله انشعاب غیرمجاز که در عمق زیاد بر روی خط اصلی نصب شده بود، گردیدند و بلافاصله نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای افت فشار آب «تازه آباد» و روستاهای «ثلاث باباجانی» چه بود؟

ماجرای افت فشار آب «تازه آباد» و روستاهای «ثلاث باباجانی» چه بود؟